Jestem CarLa.

        Hejka, jestem CarLa. Z natury nie lubię pisać pamiętników czy kronik, dlatego piszę tu - do was, gdzie każdy może mnie wysłuchać. Blog będzie o codziennym życiu dorastającej dziewczyny, może jakieś poradniki (poradniki?!), przepisy, moda itd. Tak, jestem nastolatką, więc większość z was powinna mnie zrozumieć i wiedzieć o co mi chodzi. K-O-C-H-A-M robić zdjęcia i rysować - to oznacza, że do większości postów będzie dołączona fota (nie, nie z neta!).
        Mam nadzieję, że z przyjemnością będziecie czytać moje wpisy. Byee! xxx
PS. Zapraszam do komentowania. 😀


Komentarze

  1. Oo mam podobnie, z tym, że nie potrafię pisać do szuflady, chociaż ostatnio nie udostępniałam wierszy na blogu :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

W A K A C J E!