W A K A C J E!

         Niektórzy ich nie lubią - bo muszą się pożegnać z osobami, z którymi zaciskali więzi przez cały rok szkolny - a inni wręcz uwielbiają! - do takich osób należę ja. Oczywiście, bardzo lubię osoby, z którymi chodzę/chodziłam do szkoły, ale jeszcze bardziej lubię z nimi siedzieć na trzepaku przed blokiem w gorące dni lub siedzieć w domu i grać w moje ulubione gry.
         Możecie sobie tylko wyobrazić jak po ostatnim dzwonku kończącym moje lekcje wrzasnęłam na całą szkołę: "Nareszcie wakacje!" i wskoczyłam na barana, na moją koleżankę, unosząc pięści zwycięstwa do góry. 
         Dobra, koniec o tym! Mam wieele pomysłów na spędzenie tego lata, a wy? Mam nadzieję, że w następnych miesiącach pogoda będzie lepsza niż ostatnio (mam namyśli deszcz i zero słońca -_-). Tak jak obiecałam, dopinam fotkę. 
         Udanych wakacji i do zobaczenia wkrótce! 
                                                                                                              CarLa, xxx
PS. Nie dajcie się pożreć komarom.

Komentarze

  1. Ja też uwielbiam wakacje - mogę wtedy oddawać się swoim pasjom, podróżować, spędzać miło czas ze znajomymi i po prostu odpoczywać :) Może podzielisz się z nami swoimi pomysłami na spędzenie lata? Chętnie bym o tym poczytała ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacje po prostu kocham nie tylko przez to, że nie muszę się uczyć , ale mogę poznawać nowych ludzi, podróżować, rozwijać swoje pasje. Mogę robić wszystko na co w roku szkolnym nie miałam czasu.
    W wakacje mam czas na naukę języków obcych samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wakacje, ale nie takie tylko na ręczniku. TYYYYYlko aktywnie. Rower, woda,sport, wycieczki to mój żywioł. Archie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jestem CarLa.